Darmowa dostawa od 50,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę się rejestrować (zakładać konto), aby złożyć zamówienie?

Nie. Nie musisz się rejestrować, aby złożyć zamówienie. Możesz dokonać zakupu nie zakładając konta w naszym sklepie.

2. Co daje mi rejestracja w sklepie Evangarda.pl?

Zakładając konto w naszym sklepie masz dostęp do wszystkich swoich zamówień. Możesz sprawdzać ich historię oraz aktualny status. Możesz też uczestniczyć w naszym Programie Lojalnościowym i zbierać punkty, które potem zamienisz na atrakcyjne nagrody lub rabaty do zamówienia. Dokładny opis naszego Programu Lojalnościowego znajdziesz tutaj.
W przypadku konieczności zwrotu nietrafionego zakupu do naszego sklepu, możesz skorzystać z opcji Tanich Zwrotów z InPost oferowanych przez nasz sklep. Opis całej procedury znajdziesz tutaj.

3. Czy będąc niezarejestrowanym Klientem mogę śledzić status mojej przesyłki?

Tak, oczywiście. Każdy Klient, niezależnie od tego czy założył konto w naszym sklepie, czy też nie, zawsze otrzymuje na swoją skrzynkę e-mail potwierdzenie złożenia i opłacenia zamówienia oraz informację o jego wysłaniu. W tej ostatniej wiadomości znajduje się również numer przesyłki oraz link do strony kuriera, gdzie możesz zawsze sprawdzić status swojej przesyłki.

4. Zapomniałam/em hasła potrzebnego do logowania. Jak mogę je odzyskać?

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, zawsze uzyskać do niego dostęp klikając w link „TWOJE KONTO” w prawym górnym rogu strony. Zostaniesz przeniesiona/y na stronę logowania, gdzie pod przyciskiem „ZALOGUJ SIĘ” widnieje link: „Nie pamiętam loginu lub hasła”. Kliknij w niego, a pojawi się formularz, gdzie można wpisać swój adres e-mail (podany podczas składania zamówienia), na który zostanie wysłana wiadomość z linkiem umożliwiającym automatyczne zalogowanie i ewentualnie późniejszą zmianę hasła.

5. Zapisałam/em się do Newslettera. W jaki sposób otrzymam rabat do mojego pierwszego zamówienia?

Gdy już zapiszesz się do naszego newslettera, koniecznie zajrzyj do swojej skrzynki pocztowej. Znajdziesz tam wiadomość od nas z prośbą o potwierdzenie chęci otrzymywania od nas newsletterów. Dopiero jak dokonasz potwierdzenia, otrzymasz drugą wiadomość z kodem rabatowym, który należy wpisać w koszyku w odpowiednim polu podczas składania swojego pierwszego zamówienia.

Uwaga! Ważne!

10% rabat na pierwsze zamówienie nie obejmuje produktów na zamówienie, oznaczonych niebieską status_icon ikoną.

 

6. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, jest taka możliwość. Warunkiem jest jednak podanie aktualnego i aktywnego adresu e-mail i numeru telefonu. Dane te, oprócz danych adresowych, są nam niezbędne w celu poprawnej realizacji zamówienia oraz wywiązania się z obowiązku informacyjnego wobec naszych Klientów.

7. Czy realizowana jest wysyłka zamówień za granicę?

W chwili obecnej wysyłka zamówień realizowana jest jedynie na terenie Polski. Planujemy jednak wkrótce umożliwić naszym Klientom dostawę do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Prosimy odwiedzać na bieżąco nasze strony.

8. Jaki dokument otrzymam razem z moim zamówieniem?

Każdy Klient, razem z przesyłką otrzymuje od nas dokument Potwierdzenia Sprzedaży z wyszczególnionymi na nim wszystkimi towarami oraz kosztami wysyłki. Na życzenie wystawiamy również faktury VAT. W tym celu, podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć odpowiednią opcję.

9. Jaki będzie koszt wysyłki mojego zamówienia, jeśli zamówię jednocześnie dwa lub więcej produktów?

Jeśli w Twoim zamówieniu będzie więcej niż jeden produkt, za przesyłkę zapłacisz tyle samo jak przy jednym produkcie. Co więcej, przy wybranych formach dostawy nasz sklep pokrywa koszty wysyłki od wartości zamówienia równej 50,00 zł lub większej. Dokładne koszty dostawy możesz sprawdzić na każdej stronie produktu klikając link: „Darmowa i szybka dostawa od 50,00 zł” umieszczony obok ceny.

10. Złożyłam/em już zamówienie. Czy mogę jeszcze dokonać zmian lub anulować zamówienie?

Tak, oczywiście. Jest taka możliwość, jednak tylko do momentu realizacji zamówienia.

11. Czy w formularzu zamówienia mogę podać inny adres dostawy?

Tak. W formularzu zamówienia znajdują się odrębne pola, gdzie możesz wpisać inny adres dostawy.

12. Czy mogę zamówić produkt, który widnieje na stronie jako niedostępny?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Wszystkie nasze produkty znajdują się w magazynie i jeśli są dostępne, taka informacja znajduje się na stronie. W przypadku braku towaru, możesz zapisać się na powiadomienie o jego dostępności klikając w link: „POWIADOM MNIE O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU” i wpisując w wyświetlonym formularzu swój adres e-mail. Otrzymasz wówczas jednorazowe powiadomienie o ponownym pojawieniu się wybranego towaru w sklepie. I nie obawiaj się, na podany w ten sposób e-mail nie będą wysyłane żadne inne wiadomości.

13. W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?

W trosce o wygodę naszych Klientów oferujemy różne formy płatności:

  • płatność przelewem na konto naszego sklepu:
    Evangarda.pl
    ul. Daleka 3/83, 25-319 Kielce
    Bank Pocztowy S.A., numer konta: 41 1320 1537 4130 6039 2000 0001
    W tytule przelewu koniecznie podaj numer swojego zamówienia!
  • ­szybkie płatności internetowe: Płatności ekspresowe PayByLink – płatność jest księgowana w ciągu kilku chwil na naszym koncie,
  • płatność kartą debetową lub kredytową - płatność także jest księgowana w ciągu kilku chwil na naszym koncie,
  • płatności ratalne: PayPo - kup teraz, zapłać  za 30 dni,
  • BLIK,
  • płatność gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.

14. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

W zależności od wybranej formy płatności wysyłka jest realizowana w ciągu 24 godzin: ­

  • od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (przy przedpłacie na konto, przy płatności kartą oraz za pośrednictwem systemu szybkich płatności internetowych),
  • od chwili złożenia zamówienia (przy płatności gotówką u kuriera przy odbiorze zamówienia).

15. Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Oczywiście. Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz na to 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.

16. W jaki sposób mogę odstąpić od umowy zakupu?

Aby skutecznie odstąpić od umowy zakupu, musisz nas poinformować o swojej decyzji. Aby to uczynić, masz do wyboru kilka możliwości: ­

  • Skorzystaj z naszego kreatora zwrotów logując się na swoje Konto Klienta w naszym sklepie (najszybszy i najwygodniejszy sposób),
  • Wyślij nam na adres e-mailowy: zwroty@evangarda.pl wypełniony oraz podpisany przez Ciebie formularz Oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego wzór znajdziesz tutaj. Jeśli nie masz dostępu do drukarki, możesz skorzystać z formularza, który otrzymałaś/eś razem z zamówionym towarem,
  • Do dyspozycji masz także pocztę tradycyjną. Wyślij na nasz adres korespondencyjny: Evangarda, ul. Daleka 3/83, 25-319 Kielce, wypełniony i podpisany przez Ciebie formularz Oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który otrzymałaś/eś razem ze swoją przesyłką (lub pobierz go z tego miejsca i wydrukuj),
  • Aby skutecznie odstąpić od umowy zakupu możesz też wysłać do nas (pocztą tradycyjną lub elektroniczną), oświadczenie w dowolnej formie.

    Ważne jednak jest, aby jednoznacznie wynikała z niego treść Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy.

17. Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?

Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi Klient.

18. Ile mam czasu na odesłanie towaru?

Termin nadania przesyłki zwrotnej wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiono od umowy zakupu.

19. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Masz do wyboru dwie możliwości:

  • Jeśli założyłaś/eś konto przy składaniu zamówienia, możesz skorzystać kreatora zwrotów logując się na swoje Konto Klienta w naszym sklepie. Opis całej procedury znajdziesz tutaj.
  • Możesz też sam/a dokonać wyboru kuriera i odesłać przesyłkę płacąc za nią przy nadaniu.

20. Jak mam przygotować przesyłkę zwrotną?

Towar prosimy odesłać w stanie niezmienionym, razem z załączonymi metkami, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Przygotuj i zapakuj przesyłkę starannie, tak aby zapobiec jej zniszczeniu lub uszkodzeniu w czasie transportu. Prosimy bowiem pamiętać, że zgodnie z Art. 34 ustawy o prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Co to oznacza? Oznacza to, że w okresie na odstąpienie od umowy możesz sprawdzać towary, ale powinieneś robić to z zachowaniem należytej staranności, tak aby nie ponosić dodatkowych kosztów związanych z ewentualną utratą wartości towaru. Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu, np. potwierdzenie zakupu, rachunek lub fakturę, co znacznie usprawni procedurę zwrotu.

21. Na jaki adres mam wysłać zwracany towar?

Zwracane produkty należy przesłać na adres:

Evangarda.pl
ul. Daleka 3/83,
25-319 Kielce

Ważne: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Ciebie jako zwrot.

22. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jakiej formie?

Należność za odsyłany towar zwrócimy niezwłocznie, w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania Twojego Oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Należna kwota zostanie przekazana w takiej samej formie w jakiej dokonano zapłaty za towar, chyba że przy odstąpieniu od umowy wyraźnie zlecisz nam dyspozycję wypłaty w innej formie. Zmiana taka nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi dodatkowymi kosztami. W przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega całkowita wartość produktów wraz z kosztami wysyłki paczki do Klienta. Jeśli jednak wybrałaś/eś w zamówieniu inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy, zwrotowi podlega koszt przesyłki równy kosztowi najtańszej dostępnej wówczas formy dostawy.

23. Co mam zrobić gdy zakupiony produkt okazał się wadliwy?

W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem masz prawo do złożenia reklamacji. Wadliwy towar należy odesłać na adres naszej firmy. Jeśli reklamacja będzie uzasadniona, równowartość produktu oraz koszty przesyłki, jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt, zostaną zwrócone. Szczegóły procedury reklamacyjnej znajdziesz tutaj.

 

Jeśli nie znalazłaś/eś powyżej odpowiedzi na swoje pytania, nie wahaj się z nami skontaktować.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu: 693-579-310 w godzinach: od 09.00 do 17.00.

Jeśli wolisz do nas napisać, wyślij e-mail na adres: biuro@evangarda.pl - jeśli Twoje pytanie dotyczy spraw ogólnych, lub na adres: zwroty@evangarda.pl - jeśli chcesz uzyskać informacje odnośnie złożonego przez Ciebie zwrotu, czy też chęci dokonania zwrotu.

Na wszystkie e-maile staramy się odpowiadać niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 24 godzin w dni robocze.        

pixelpixel